Nekad adam2356 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

realpalle

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Användarnamn: adam2356

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/adam2356/

Ditt Hex-ID: 110000165edb9ae tror detta är det

Vad är din discord tagg? adam2356

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Weekend @Weekend

Bild på banmeddelande: Screenshot_133.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att jag Weekend valde att banna mig pågrund av att han tog åt sig för att jag kallade han mupp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Han kickade mig för "Kör inte andras gäng bilar" efter att Greger sköt ner Weekend och då tog jag fordonet och körde runt typ 10 meter. Efter att jag blev kickad så blev jag lite frustrerad så jag skrev "mupp?" i hans pm och sa det i support till han 1 gång också, då valde han att banna mig 5 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att man inte borde vara så lätt kränkt men *JAG* anser att det var en felaktig ban eftersom jag tycker att personer inte borde ta åt sig! Men det är från person till person.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad flertals gånger här men orkar inte ta upp allting men det är till exempel: Krim utan krim, RDM osv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kunde valt att hålla inne mina dåliga ord och bara skitit i att bli sur men jag tycker att det var en så onödig kick!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jajamän!

Senaste redigerad:

Weekend

Aktiv Medlem
Meddelanden
125
Trofépoäng
28
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom