gordon
Ny Medlem
- Meddelanden
- 2
- Trofépoäng
- 1
Användarnamn: gordon
Vad är ditt discord namn? wille
Vilken arbetsplats ansöker du till? bengts mc
Varför vill du bli Chef/VD? Eftersom det skulle va kul att testa något nytt och ge möjligheten till att köpa motorcyklar eftersom det inte finns någon som jobbar där
Vad rollspelar du som för tillfället? kriminell men jag vill rpa som båda
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? har varit chef på över mekonomen en gång och bitr chef på q park
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag skulle anställa många personer hålla det öppet.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej.
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag är bra på att rpa trevlig mot folk lallar inte runt och failrpar vdmar eller något dumt och jag är aktiv på servern nästan varje dag
Hur många bans har du? 0 eller 1 jag tror jag blev felaktigt bannad en gång
Vad är ditt discord namn? wille
Vilken arbetsplats ansöker du till? bengts mc
Varför vill du bli Chef/VD? Eftersom det skulle va kul att testa något nytt och ge möjligheten till att köpa motorcyklar eftersom det inte finns någon som jobbar där
Vad rollspelar du som för tillfället? kriminell men jag vill rpa som båda
Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? har varit chef på över mekonomen en gång och bitr chef på q park
Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag skulle anställa många personer hålla det öppet.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja
Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej.
Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag är bra på att rpa trevlig mot folk lallar inte runt och failrpar vdmar eller något dumt och jag är aktiv på servern nästan varje dag
Hur många bans har du? 0 eller 1 jag tror jag blev felaktigt bannad en gång