Nekad Ghostsrik | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghostsrik

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yousef

Ange ditt födelsedatum: 16 Maj 2006

Ange ditt Discordnamn: b0nkan

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Yousef och jag är en människa som kan tolerera mycket stress jag har även mycket erfarenheter eftersom jag har varit staff på avena förut när ni hette Valon och då gick de bra för mig för jag va aktiv och sen så kunde jag prata med många utan att skrika på dom jag prata lungt och försiktigt

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 3 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har vart medlem på avena sen ni böt namn för då så gick jag till en Anna server som heter unive och börja där och du så ser jag att de går bra för er så vill börja här igen

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till erat staff team för att jag tycker att jag har mycket erfarenhet och vill visa den här servern igen. Jag ansöker även för att jag vill hjälpa andra spelare så de går bra för dom och att dom får den hjälp som dom behöver.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift är att jag ska hålla rpn på en bra nivå och sen så ska jag även ta support ärenden och reports

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med en aktiv och mogen staff som är hjälpsam

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar en stressig situation på ett bra sätt jag tar de lungt och inte stressar ännu mer för då kommer de att bli värre

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Medlemskap, Donation

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Jobb

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38