Godkänd Ghostsrik | Medlemskap ansökning [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghostsrik

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Yosef

Vad är ditt discord namn? riktigaghost

Vad är ditt födelsedatum? 23 Januari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Yosef Khalid han är 22 år gammal och yosef hade en dålig uppväxt för att han blev slag av sin pappa så yosef flydde hemifrån. Han tog bussen ner till staden avena för att få jobb på coop. Första 3 månaderna var jobbiga för att han var hemlös. Men efter hårt arbete på coop fick han råd med en lägenhet. yosef hade jobbat på Coop i 5 år nu. Men från ingen stans blev han jätte sjuk och åkte till sjukhuset för att se vad som hände. yosef hade fått cancer. Efter 1 år var yosef frisk igen. När yosef tog bussen hem skickade Bossen att yosef var sparkad. Han blev ledsen och började söka jobb men för att yosef hade slutat skolan när han var 15 så han kunde inte få jobb. yosef tänkte hur han skulle få pengar. Han tittade runt och hittade en nattklubb som sökte vakt. yosef mejlade nattklubben och Han fick svar en dag senare att han får testa en natt. adam fick jobbet och han blev gladd. jätte gladd. När yosef hade jobbat i 7 månader ringde yosef boss och sa att han fick sparken. Nu hade yosef blivit sparkad igen. Han letade och letade men ingen tur. yosef hade fått slut på pengar så han kunde inte betala räkningar. yosef fick stanna med en vän tills han hade fått lite pengar men det tog yosef 4 år för att få ett jobb. det var skattjägare. yosef tycker att det var ett bra betalt jobb så han tänker jobba där ett tag till. Men om det skiter sig kanske han tar den bussiga väggen

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1,Social och lätt att prata med bra på att skapa kontakter och samarbeta med andra. 2 Lugn i stressiga lägen tänker snabbt och tar smarta beslut när det gäller. 3 Lojal och diskret håller tyst när det behövs och sviker aldrig sina vänner.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär blir lätt hetsig har ibland svårt att hålla humöret i styr i pressade lägen. 2,Tänker inte alltid efter kan ta snabba beslut utan att tänka på konsekvenserna. 3.Har svårt att lita på folk håller gärna avstånd till nya personer, vilket kan hindra samarbeten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att inte lalla och förstöra rp:andet. Jag kommer också bidra till en trevlig och rolig stämning och bra scenarion

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på unive sen så har jag väldigt bra rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska alltid ska vinna scenarion man ska även låta dom som inte är med mig ska få vinna

Vad är suntförnuft för dig? att man inte typ ska gå runt med mask typ på torge sen ska man tänka på vad man säger vid polisen.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte rdm, vdm sen att man ska ha social rp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? att jag kommer att ha en jätta bra rollspel

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom