Godkänd Gahbafitta163 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Gahbafitta163

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Gahbafitta163

Vad är ditt namn i verkligheten? Antoni

Vad är ditt discord namn? 1bosanac

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2025

Berätta om din karaktär. Arkan Zeljkovic Jag är vältränad bra kondition. Jag är ursprungligen från sverige och jag är 22 år gammal och är född år januari den 8 år 2000. Båda mina föräldrar Arkan och Maja-Lisa är födda år 1976. På fritiden gillar jag att spela fotboll. Mitt favoritlag är manchester united. Min favoritspelare är Cristiano Ronaldo. Han är också ganska snygg. Jag är väldigt sprallig med mycket energi samt umgås jag med vänner på fritiden. Mina vänner heter Kalle och Sven. Jag gillar smashade hamburgare och jag har fått insperation från SampeV2 med hans hamburgare. I servern vill jag bli polis eftersom jag gillar att hjälpa samhället och att det känns tryggt.
Jag älskar att gymma för att det gör mig väldigt glad och jag älskar att kolla på youtube speciellt Sidemen när de är ute och reser. Hans dröm att göra väldigt mycket pengar genom Yrket och vara väldigt framgångsrik och hade massa snabba bilar och tjejer.
Mahmods idol är Andrew Tate för att han har mycket pengar. Men de tycker inte samma sak om poliser. Andrew Tate hatar poliser medans Arkan älskar dem. Han är också väldigt insatt i politik. Han älskar också Putin och hur han tänker eftersom han är väldigt speciell i sitt tankesett medans han är väldigt intelligent.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Driven, disciplinerad, motiverad

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär dum, elak, klantig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett trygt samhälle eftersom jag kommer vara polis. Det kommer göra det tryggt och säkert för oss alla. Jag ska ta fast alla tjuvar samt om någon är ny på servern kommer jag förklara för han hur allting går till. Att man ska vara försiktig för att inte bli rånad eller tagen som gisslan. Kan hjälpa personen och skaffa ett jobb eller lära den och pimpa bilar och sälja de dyrare. Samt kan jag bidra med att det är roligt för båda personerna om man till exempel rånar någon. Man ska inte döda han när han inte har någon chans. Det ska vara kul på båda sidorna av mynten. Jag kan bidra med rolig RP och rpa på rätt sätt och skrika om jag får ont eller använda mig av /me eller /sme.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rpat på andra flertal servrar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Förmågan att förstöra varandras resurser ger en annan känsla av tillfredsställelse till båda sidor av konflikten. Den blockerade viljan kan släppas, och du kan uppleva en känsla av makt den maktlösa situationen. Den andra partens förlust bokförs som egen vinst trots att de faktiskt inte bidrar med någon egen vinst.

Vad är suntförnuft för dig? Att spela reallistiskt och att spela så som man hade gjort i en verklig situation i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm vdm powergaming metagaming NLR Suntförnuft osv...

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,831
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,831
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 72 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom