Godkänd .Gabbe. | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Gabbe.

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Gabriel

Vad är ditt discord namn? .Gabbe.

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Svensson och jag är född 2000-01-14. Jag växta upp tufft i mitt liv för båda mina föräldrar dog i en bilolycka och jag var de ensamma barnet i familjen så jag var helt ensam, jag vart placerad i massa foster familjer men jag flytta ofta för jag var ett problem barn pågrund av att folk hållde på mycket mot mig och jag har adhd så jag blir väldigt arg lätt så jag slogs mycket när jag var liten och gör de än i dag. Jag flyttade runt mycket för att jag inte lyssna på mina foster föräldrar och jag slogs mycket så jag började slåss mycket emot dom så jag blev placerad på fler och fler men jag visste att inget skulle funka för mig så jag blev placerad på sis hem i runnagården men jag tyckte de stället var ett helvete för alla höll på mot mig hela tiden så jag slogs mycket där också men dom var grupperade i grupper så jag kunde inte göra något. Men en dag så valde jag att dra ifrån sis hemmet så när alla sov gick så tog jag sönder massa fönster och sprang ut till skogen för att komma undan och det gjorde jag också ingen hittade mig men jag hade ingen stans att ta vägen men jag ringde till en vän som bodde ensam jag frågade om jag kunde stanna hos han och att jag flydde ifrån sis hemmet han sa ja och han kom och hämta mig och så åkte vi till han. När vi kom fram till han så erbjöd han mig mat och dricka jag tacka och började äta och medans jag åt så frågade han mig hur jag ska tjäna pengar jag visste inte sa jag till han och han sa att jag kan jobba åt honom med saker jag frågade vad jag behövde göra och jag behövde sälja knark och leverera vapen, knark och massa andra saker till folk jag sa ja direkt för jag visste inte hur annars jag skulle tjäna pengar. Jag började med första jobbet och det var att leverera sprutor och kokain till massa tjack pundare. När jag kom fram så gav dom mig pengarna och jag gav dom drogerna, jag gav pengarna till min vän sen så fick jag 2000 för ett jobb jag blev jätte glad och tänkte hur mycket jag kunde tjäna. Det hade gått ett år och jag hade bara sålt droger och levererat vapen men nu fick jag mitt första uppdrag och döda någon jag undra hur mycket jag tjäna och jag skulle få 100 tusen för de och jag sa ja direkt och drog till platsen han skulle vara, jag såg han så jag sprang fram och sköt men jag missade och jag stog och kollade på han bara och han sprang iväg jag var i chock men jag hörde sirener och sprang tillbaka. När jag kom tillbaka till min kompis var jag fortfarande chockad han fråga hur det gick och jag sa att jag faila, han blev skit arg och han börja skrika och slå emot mig, jag sprang ut och visste att jag inte kunde stanna där så jag sprang till tåget och kollade efter tåg biljetter långt bort då tryckte jag på någon bara och vänta på tåget. Jag satt på tåget i 2 timmar och jag kom fram och tåg personalen sa nästa station Avena så nu ska jag kliva av tåget i Avena och börja mitt nya liv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär social, vänlig, allmänt snäll och omtänksam

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan bli hårt påverkad om folk pratar om minna döda föräldrar. haft en tuff uppväxt så är ganska hård med saker o ting. kan vara otålmodig när saker tar lång tid på onödiga saker.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion för alla parter samt seriös rp som till exempel om vi ska ha gäng krig så åker vi inte o skjuter direkt utan man kanske ringer o möter varandra på en plats och förklarar varför man tycker att vi ska ha gäng krig och på vilka krav till exempel att man inte får skjuta varandra direkt utan vi ska iså fall mötas på en plats och reda ut saken. ( så de blir både social rp och alvarligt o inte bara shoot on sight hela tiden )

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag har roll spelat mycket på andra server som både staff, polis och kriminell och har mycket alvarlig rollspel då jag inte tycker d är kul att ha lall scenarios

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är typ att man inte ska gå in i scenarion för att vinna utan för att ha ett bra rollspel som är kul för båda parter och kunna ta förluster då o då.

Vad är suntförnuft för dig? Att man tänker efter vad man hade kunnat göra irl som till exempel om jag hade rånat en bank och lyckats smita så hade jag ju inte åkt o rånat en till bank samma dag utan väntat nån månad eller så eller gjort andra sackar för att få pengar.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm (Dödar nån utan anledning) Vdm (använder sig utav fordon för att döda nån med fordon utan anledning) fear rp (att man inte vänar av sitt liv som till exempel om några rikta vapen mot mig och jag inte gör som dom säger)

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mycket seriös rp och mycket erfarenhet av rp. Mycket bra på att göra scenarion samt att utveckla dom på ett bra och roligt sätt för alla parter.

reald1zzy

Välkänd Medlem
Meddelanden
591
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Glöm ej att flytta trådarna till rätt arkiv.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38