Godkänd froggy555 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

froggy555

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: froggy555

Vad är ditt namn i verkligheten? mahmoud

Vad är ditt discord namn? froggy555

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär på Avena Roleplay heter Vargen, och hans uppväxt var riktigt tuff och mörk. Han växte upp i ett fattigt område där det var mycket bråk och skit som hände hela tiden. Hans familj hade inte mycket pengar och han var tvungen att klara sig själv tidigt, för ingen kunde riktigt hjälpa honom. Vargen fick snabbt lära sig att man måste vara stark och kall för att överleva på gatan. Hans pappa försvann när han var liten, så han växte upp utan nån riktig pappa. Hans mamma gjorde sitt bästa, men hon jobbade hela tiden och var knappt hemma. Så Vargen var alltid ute och sprang med äldre killar, och där började han lära sig om gänglivet och hur det funkade på gatan. Redan som liten såg han hur folk runt honom höll på med brott och han blev snabbt lockad in i det. När han var runt 12 år gjorde han sina första "jobb", typ småstölder och sånt, och det gav honom en känsla av att han kunde kontrollera sitt eget liv. Han var bra på att hålla sig kall och inte visa känslor, så folk började respektera honom. Det var då han fick smeknamnet Vargen, för han var som en ensam varg, alltid redo att slå till men ingen visste riktigt vad han tänkte. Skolan brydde han sig inte om alls, han såg ingen framtid där. Han såg hur de stora killarna på gatan levde och ville bli som dom. Snabbt lärde han sig att ta sig fram genom att vara smart och spela folk mot varandra, samtidigt som han byggde sitt rykte. Han litade inte på nån annan än sig själv, för han visste att man alltid kunde bli förrådd. Nu, som äldre, är Vargen en tyst och farlig typ som bara gör saker på sitt eget sätt. Han har lärt sig av sin tuffa uppväxt att man inte kan lita på nån och att man måste vara hård för att överleva. Han är kall, beräknande och ser alltid till att ha kontroll på situationen. Ingen vågar riktigt gå emot honom, för alla vet att Vargen inte spelar enligt reglerna. Han har ett mål på avvena tt bli störst och starkast, och han tänker inte låta nån stoppa honom.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med riktigt bra roleplay på Avena eftersom jag har tidigare erfarenheter som gör att jag vet hur man skapar intressanta och engagerande scenarion. Jag har spelat på flera andra servrar och har lärt mig hur viktigt det är att vara kreativ och tänka på detaljerna i sitt rollspel. Oavsett om det handlar om att spela en karaktär med ett komplext förflutet eller att delta i större, server-wide händelser, så har jag alltid sett till att bidra på ett positivt och realistiskt sätt. Min erfarenhet gör att jag kan hantera olika situationer och roller på ett trovärdigt sätt, och jag vet hur man samarbetar med andra spelare för att skapa spännande historier. Jag har också en bra förståelse för hur man håller sig inom serverns regler och hur man kan lyfta upplevelsen för alla som är med. Jag ser verkligen fram emot att kunna bidra till Avena med min kunskap och erfarenhet, och jag är redo att ta med mig allt jag har lärt mig för att skapa minnesvärda och roliga RP-situationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, VDM : Vehicle deathmatch, du använder ditt vapen som fordon, RDM : Random deathmatch, du dödar nån utan anledning, Suntförnuft : Logiskt tänkande, du ska tänka som de vore påriktigt, Powergaming, orealistiskt t.ex att du kör in i en vägg i 200kmh och sen fortsätter köra

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har samlat på mig en hel del erfarenheter inom roleplay genom månaderna jag har kört och känner mig verkligen hemma i den världen. Jag har spelat på flera olika servrar och varit med om en mängd olika scenarion, vilket har gett mig en djup förståelse för hur man gör RP både realistiskt och roligt. Oavsett om det handlar om att spela en kriminell karaktär, en polis eller en helt annan roll, så har jag lärt mig att alltid tänka på detaljerna och hur min karaktärs handlingar påverkar andra spelare och den övergripande storyn. En av mina styrkor är min förmåga att anpassa mig till olika situationer och snabbt förstå hur jag kan bidra till det pågående rollspelandet. Jag vet också hur man kommunicerar effektivt med andra spelare för att skapa smidiga och engagerande scener. Att följa serverns regler och skapa en god stämning är något jag alltid prioriterar, och jag strävar efter att lyfta upplevelsen för alla som jag spelar med. Med all den erfarenhet jag har inom roleplay, känner jag mig säker på att jag kan fortsätta utveckla mina färdigheter och bidra med högkvalitativt och underhållande RP var jag än spelar. Jag ser fram emot att använda mina kunskaper för att skapa minnesvärda och spännande händelser i framtiden, speciellt på Avena.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom