Nekad Fredde | Permanent Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredde

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199831794509/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000016f8d434d

Vad är din discord tagg? fredde1337.

Vad är det för typ av avstängning? Anticheat

Vem var det som bannade dig? Anti-cheat

Bild på banmeddelande: 44444.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Anticheatet valde att banna mig för jag spawna in ett vapen i min hand med ett fusk vid namn Eulen, Vilket var riktigt dumt och barnsligt+ omoget, jag spawna in vapnet och sköt 2 grabbar sen direkt Anticheat bannad, Jag ber om urksäkt och de kommer inte hända igen, de kan lova.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag spawnade typ vid sjukan lite längre bort, sen blev jag bannad, som var skit dumt av mig och kommer icke hända igen, för jag vill inte förstöra för andra som försöker RPa och ha kul.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: De var inte en felaktig ban.
Då jag spawna in ett vapen som fick mig bannad.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag har varit SVbannad en gång för lallare, och en gång för rdm+ lootning.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Att inte fuska och att inte spawna in vapen och förstöra för servern RP

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

xyz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
233
Trofépoäng
18
1755178561465.pngVi ser detta på högsta allvar och din ban kommer att kvarstå då du har försökt att skada servern.

Din banöverklagan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom