Godkänd Fredde | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredde

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Fredde

Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad är ditt discord namn? freddeking321

Vad är ditt födelsedatum? 14 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Jag heter Alexander Nicksson och jag födes på karolinska sjukhuset, Alexander hade en tuff upväxt då när hans mamma gick bort i en bil olycka. alexander gillar att köra bil och i framtiden ha jobb och ha ett bra och normalt liv, alexander gillar också att köra mycket cross, och gillar bilar osv,

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll,omtänksam,glad

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Är glad och ibland ganska arg och blir arg när jag är hungrig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga scenarion. Och kommer vara aktiv och bete mig bra. Och kommer följa alla regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man gör ett bankrån tillexempel ska du alltid spela för motpartens vinst. så om polisen kommer kan du någon-gång bli tagen för då blir de ju kul för alla för då kan ni ju ha en rättegång och allt och de är ju kul rp.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft för mig är att man ska tänka på vad man gör tillexempel om du är ingame ska du inte bara lalla runt och vdma cykla in i butiker och trängas i köer och börja slåss utan andledning eller köra felsida i 200km/h mitt i stan de tycker jag är fel och tycket också de är suntförnuft

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm,vmd,suntförnuft,copbait

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack

Walbi

Välkänd Medlem
Meddelanden
307
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom