Nekad Franken15 | Medlemskap ansökning (megic mike)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Franken15

Medlem
Meddelanden
59
Trofépoäng
6
Användarnamn: Franken15

Vad är ditt namn i verkligheten? frank

Vad är ditt discord namn? Franken15

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2025

Berätta om din karaktär. heter liam andersson. han ska bli polis när han blir stor han älskade att leka polis. när han blev lite äldre så hade hans pappa död för han var polis.Men liam vill fortfarande bli polis. han gillade att leka polis och grippa folk. och han har lite ADHD så han brukade vara sur ibland.ok han gillade att träffa poliser ute på stan och när han vart 19 år så lekte han fortfarande polis.han brukade titta på 112 aina aina för han tyckte det var lite skojit. men när han vart 22 år gammal så dog hans mamma också av cancer.När han blir lite äldre ska han bli polis.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll,bra polis,bra på att köra bil

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär ganska dålig på skjuta,dålig på att springa,ganska ful

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag tycker det är ett ganska alvarligt rp och man skötter sig i rp inte håller på man ska lodsas att det är som irl

Har du någon erfarenhet inom rollspel? nej men det är lite skilnader melan dem jag har kört och så

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? om man blir rånad ska man lysnna på den som rånar.eller om nån riktar vapen förts ska inte du ta upp det.

Vad är suntförnuft för dig? det tycker jag är ganska alvarligt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? inte lalla, inte råna nån utan anledning,man ska inte vara dum,man inte säga så fula ord

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror inte det

Void

Medlem
Meddelanden
67
Trofépoäng
8
Nekad utveckla suntförnuft och vad serverns regöer är och om din karaktär

Top Bottom