Nekad Franken15 | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Franken15

Medlem
Meddelanden
59
Trofépoäng
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Frank

Ange ditt födelsedatum: 14 Mars 2012

Ange ditt Discordnamn: Liamoo

Berätta kortfattat om dig själv: jag heter Frank och är 13 år gammal och gillar att prata och vara med personer. och jag har väldigt mkt Ansvar över saker och gillar att spela, och jag är aktiv på avena mycket och jag rpar som polis där

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? på helger 10:00 - 01:00 på vardagar 15:30 - 22:30

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? 4-5 månader

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag skulle vilja hjälpa andra människor som behöver hjälp med saker och ting. Jag har ibland upplevt lite inaktivitet på vissa staffs och jag skulle vilja dela en bra upplevelse som staffs till andra personer. Jag är alltid aktiv i PM och folk kan ställa varenda fråga till mig även om det inte gäller om avena som t.ex. en fråga gällande deras mående eller något sånt där.
Min dröm inom avena är att kunna bli en Medlemskaps Ansv för att jag älskar att lyssna på personer som behöver hjälp med något. Jag kan typ alla commands i servern men det kanske finns lite commands att lära sig för att det är alltid kul att lära sig något nytt! Jag säger inte att jag är bättre än alla andra som staffs utan jag säger bara att jag skulle kunna passa in inom staffs teamet! Jag har alltid hjälp folk i RP och kunnat utveckla min RP varje dag. Varför just jag ska bli staffs är också att jag är en person som kan ta kritik! Liksom om en person kritiserar mig så ska jag lyssna på personen och försöka ta hens kritik och försöka utveckla min staffs RP! Jag försöka förhindra staffs abuse från

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift är att få ett växande community och få spelare att vilja köra på servern. Min uppgift är att hjälpa till att få upp rpn och med att hjälpa folk i både support och i reports, Jag ska speca folk den mesta delen av tiden och göra staff arbete så att spelare på servern slipper folk som ej följer reglerna och att de ser att de finns aktiva personer som finns där för de. Min uppgift är att kunna hjälpa novuz att fixa med servern och jag ska se till att spelarna följer reglerna på servern.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra genom att vara en väldigt aktiv staff som ser till att alla får den hjälp dem behöver. För att göra detta så kommer jag försöka vara så snabb som möjligt och hålla koll på när folk skickar reports och när folk sätter sig i support. Jag kommer bidra genom att vara en trevlig och ansvarsfull staff. Kommer inte vara någon som skyller ifrån mig på andra eller liknande, kommer ansvara för mitt eget och det jag gör oavsett om det är rätt eller fel. Jag kommer vara trevlig genom att ha ett trevligt bemötande med andra och vara lugn i tonen när jag pratar.

Hur hanterar du stressiga situationer? jag gör det det jag gör och fokuserar mest på det och jag försöker hjälpa alla samtidigt med. och jag jag ska inte vara stessad elr något jag ska bara göra mitt jobb och hjälpa alla och. och inte hetsa dem eller mig och jag ska vara lugn

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Medlemskap, Donation, Servervakt

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? negativt

boxwefn

Medlem
Meddelanden
68
Trofépoäng
8
--rep omogen när han var staff på en annan server så no clipade han till folk sen no clipade iväg lite sen gick ur no clip och skjöt dom

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Nekad