Nekad Fotboll_nbr1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fotboll_nbr1

Medlem
Meddelanden
26
Trofépoäng
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Johan Olsson

Vad heter du på discord? Fotboll_nbr1

Ange ditt födelsedatum 12 Juni 2000

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att jag vill ta och hjälpa till och jag säger att du skriver över så att ni behöver flera medlemskap ansvariga så jag ville ta och hjälpa till så de som är nya kan kanske få godkänt eller det beror på vad de skriver och lära rätt eller bra eller hur mycket de kan vara med. Annars får de utvecklas så klart men jag såg att ni behövde fler så jag ville jättegärna hjälpa till med AVENA jag tycker att det är den bästa så jag vill jättegärna ta och hjälpa till så jag kan ta intervjuer. Kolla på forumet. Ser att det är många ansöker per dag så jag vill jättegärna ta och hjälpa till istället för de andra är ju på resa och sånt så ja jag har redan gått på resa så jag vill hjälpa till jättemycket hur mycket som det går. Jag ser att nu är folk som spelar nu för dig mycket speciellt att folk kopierar andras texter så om jag blir det kommer jag kolla igenom alla texter så jag kan se och använda mitt minne av det

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför jag tycker att ni ska välja mig jag är mogen jag vet vad jag gör och inte gör jag hanterar stressiga situationer bra och om jag gör fel så gör jag rätt så klart jag vill jättegärna hjälpa till jag ser att det är jätte jättemånga som ansöker. Jag kommer vara vaken hela tidenså jag är respektfull fylld med kärlek. Jag pratar med folk med respekt och kärlek. Hoppas de gör det tillbaka om de hetsar mot mig. Kommer fortfarande prata med respekt och kärlek med dem.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker att man ska bemöta människor med kärlek och respekt så klart så även om de blir nekade så så klart. Ska jag förklara till exempel på skrift ansökan så kommer jag säkert skriva utveckla eller det svaret som han har gjort fel och behöver göra bättre på eller var det han ska förbättra så på muntlig intervju så ska jag absolut när de blir nade. Ska jag prata med dem med kärlek och respekt så ska jag säga varför ni blev nekade tyvärr får ni får ansöka om 24 timmar

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Följa reglerna göra avena jätte jättebra och större. Det är ganska stort skulle bjuda in alla mina vänner men jag skulle följt grundreglerna alla regler när jag skulle läst reglerna för att jag ser att det är många som ljuger och trycker på att ja jag har läst reglerna, men sen när man tar en intervju så ser man att de inte kan reglerna måste man vara riktigt noga med

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? jag tycker att medlemmarna på avena roplay ska följa är att läsa reglerna riktigt noga inte ljuga men läsa reglerna och inte ljuga de är där reglerna man måste stå för det man har gjort så man måste vara ibland sträng och neka ibland alltså snäll att godkänna men det beror ju på vad jag tycker var de bra till avena så kan absolut godkänna att jag behöver nekad tyvär kommer dom behöva lära sig mer och göra om

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? Ja det ganska stort ansvar att ta det här och seriöst man måste kolla noga. Man måste kolla varenda detalj så man måste vara jätte noga och om man ser att det är lång text så måste man kolla endå och inte vara lat och kolla och att men ser att han har skrivt mycket han får god tjänt man måste granska var enda detalj

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? så jag brukar RPA jag är inte Staff eller server vakt men jag ska också ansöka till det men jag kommer vara inne i forumet jättemycket kolla ansökningarna ta intervjuer jättemycket kolla på skriftliga ansökningar jättemycket så jag kommer vara jättemycket aktiv Jag ska bara försöka hjälpa till så mycket det går.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja det har jag. Jag är kärleksfull. Pratar med respekt med folk jag bemöter folk med respekt och kärlek jag är snäll mot folk även om de hetsar mot mig så är jag ändå snäll mot dem och inte hetsar tillbaka.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom