Nekad femtorn | Permanent Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

femtorn

Ny Medlem
Meddelanden
21
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199238654884/

Ditt Hex-ID eller BanID: ban-id: 767505

Vad är din discord tagg? Nakenbanditen/femtorn

Vad är det för typ av avstängning? Server

Vem var det som bannade dig? Alz och Pompi

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-08-15 144657.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Jag tror / vet att anledningen till att jag blev bannad var för att jag valde att göra en väldigt onödig doxx på pompi vilket jag aldrig kommer göra igen mot någon

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: En kille frågade mig i en gruppchatt på discord om vart pompi bodde och sa att han hade bråkat med honom, Och jag valde att ge svaret till hans fråga vilket var ett dumt misstag. Lite efter att vi chattar vidare så lägger någon till pompi i gruppen och pompi ser då att jag har doxxat honom och väljer att banna mig.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Jag tycker att bannen inte alls var felaktig då jag gjorde en doxx och blev bannad för en doxx.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag har blivit bannad förr för powergaming men den ansåg jag var väldigt felaktig då jag försökte svänga min import hoj 2 som inte har bra svängar vilket gjorde så att jag flög ut i bergen

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag hade kunnat välja att inte svara på frågan eller säga till han att det inte är en sak som man ger ut eftersom att väldigt många kan bli skrämda, obekväma eller sura.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? absolut

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38