Inaktuell Felix | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felix

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
Användarnamn: Felix

Vad är ditt discord namn? Felix_sandqvist

Vilken arbetsplats ansöker du till? Securitas chef

Varför vill du bli Chef/VD? För att jag vill göra securitas aktivt igen så alla få ha det så kul som möjligt så dom får en bättre rp känsla osv.

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollspelar som en sc styling arbetare och jag är så laglig jag bara kan bli och därför ansöker jag om att vara Securitas chef för att sc jobbar jätte mycket folk på och jag vill aktivera detta jobbet lite

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har varit chef på några servrar innan men det va inte Securitas utan typ sjukvård och liknande grejer elle typ moore club eller något sånt.

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer försöka göra så att folk blir intresserade av jobbet så Securitas blir lite mer aktivt och så folk får den här rp känslan och jag tror många tycker det är kul att jobba inom Securitas.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej det gör jag inte

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För att jag kommer utveckla jobbet som fan och jag kommer göra så att det blir jätte aktivt igen och ta utbildningar osv.

Hur många bans har du? 10 och har spelat på denna server i typ 1 år snart elle mer vet ej

Felix

Ny Medlem
Meddelanden
17
Trofépoäng
1
stäng denna ansökan jag vill inte vara securitas chef längre

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom