Nekad FakeBamse | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeBamse

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? norre_1

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2011

Berätta om din karaktär. Bamse andersson är en snäll och uppmärksam person han gillar att åka med sina vänner och hägna med dem, bamses dröm senm barns ben är att bli polis och hjälpa staden med att ta alla krimminela han hatar folk som ej följer lagar och vill därför vara med i en av stadens viktigaste jobb han gick polis högskolan han är 26 år och lever ett dröm liv med sina vänner i ett stort fint hus många tycker han är snäll och rolig att hänga med och tror bosse kommer passa perfekt i polis kåren i sveriges finaste stad Avena

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär aldrig stressad Väldigt omtänksam och har bra tålamod.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han har dåligt temperament när det väl gäller, har dåligt höger ben och kan verka sur men är inte sur.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst och engagerat rollspel där jag alltid strävar efter att skapa en trovärdig och underhållande upplevelse både för mig själv och andra spelare. Jag är duktig på att hålla mig in character, följa serverns regler och anpassa mitt spel efter situationen. Jag gillar att skapa djupa karaktärer med bakgrund och personlighet, och jag försöker alltid bidra till att driva RP framåt, oavsett om det är som civil kriminell eller inom någon fraktion. Respekt samspel och kreativitet är det jag tar med mig in i varje RP situation

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat unive i 4 månader och vation i 1 månader.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man i rollspelet ger den andra parten möjlighet att lyckas med sina handlingar och att driva scenariot framåt, även om det betyder att din egen karaktär inte “vinner” situationen. Det handlar om att sätta själva rollspelsupplevelsen och berättelsen före att själv alltid komma ur bäst, så att alla inblandade får en rolig och givande upplevelse.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft betyder ungefär praktiskt vardagligt förnuft alltså förmågan att göra rimliga och kloka bedömningar i vanliga situationer utan att behöva avancerad kunskap
Det handlar om att förstå det uppenbara och ta beslut som de flesta skulle anse är logiska till exempel
Att inte sätta handen på en het spisplatta
Att ta på sig regnjacka om det ösregnar ute
Att titta åt båda håll innan man går över gatan
Ibland används ordet lite ironiskt, som när någon säger Det där är ju sunt förnuft för att mena att det borde vara självklart.
Vill du att jag också förklarar varför sunt förnuft kan betyda olika saker för olika människor?

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp=Att du värnar om ditt liv, Pwrg 2=Attt spela för makt och pengar och C logging= När du lämnar medvetet efter du exempelvis blivit dödad i ett scenario.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope bara att jag har dunder rp

snigel

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
120
Trofépoäng
16
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom