Nekad FALKEN123 | Medlemskap ansökning [llluddeee]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FALKEN123

Ny Medlem
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? olle fransson

Vad är ditt discord namn? jamal.se#1747

Vad är ditt födelsedatum? 15 Mars 2008

Berätta om din karaktär. falken växte upp i en förort där rättvisa ofta kändes som ett främmande ord. Han såg vänner dras in i brottslighet, familjer splittras, och människor förlora hoppet. Men Falken bar alltid på en stark inre kompass han ville göra skillnad. så efter det vill han bli polis och göra förändring i samhället och bidra till att brott minskade.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snäll, rolig och bryr sig om alla.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär kan vara för mycket ibland, dålig på att hantera stress och otrevlig mot dom som är det mot han.

Vad kan du bidra med till serverns RP? högt rp för att jag har spelat det mycket i mina dagar, och bidra med bra scenarion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på unive innan

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? så man inte bara försöka vinna i ett scenario så det blir roligt för alla

Vad är suntförnuft för dig? Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP

Kan du ge exempel på några av serverns regler? fallrp vdm rdm powergaming. vdm= kör över någon med en bil. rdm= dödar någon utan anledning. fallrp = du rpar inte på ett realist sätt. Powergaming = tex du krockar med en bil men du rp som att inget har hänt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

llluddeee

Ny Medlem
Meddelanden
24
Trofépoäng
1
Läser

llluddeee

Ny Medlem
Meddelanden
24
Trofépoäng