Nekad FakeBamse | Medlemskap ansökning [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FakeBamse

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? real_bamse

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2009

Berätta om din karaktär. Norre Ohlsson föddes i en liten ort där alla kände alla, men ingen såg honom på riktigt.
Uppväxten var tuff med föräldrar som ofta bråkade och syskon som tog ut sin frustration på honom.
Skolan var inte mycket bättre han kände sig osynlig, missförstådd och ofta ensam.
Men i ett dammigt hörn av garaget hemma hittade han sin fristad bland verktyg och gamla motorer.
Redan som tioåring kunde han ta isär en moped och sätta ihop den igen, bättre än innan.
Att meka blev hans sätt att få tyst på världen och hitta kontroll i kaoset.
Han älskar doften av olja, ljudet av en motor som startar det får honom att känna sig levande.
Norre bär på mycket ilska, men också ett brinnande hopp om att livet kan bli bättre.
Han drömmer om att en dag äga en egen verkstad, där han kan skapa något eget.
Kanske hjälpa andra ungdomar som haft det svårt, precis som han själv.
För även om vägen varit krokig, vägrar Norre att låta sitt förflutna bestämma hans framtid.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är bra på motorer, Väldigt omtänksam och har bra tålamod.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han har dåligt temperament när det väl gäller, har dåligt höger ben och kan verka sur men är inte sur.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och engagerat rollspel som utvecklar både min karaktär och andras berättelser.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat unive i 4 månader och vation i 1 månader.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid försöker vinna själv, utan istället fokuserar på att skapa bra och realistiskt rollspel.
Det kan innebära att låta sin karaktär förlora, erkänna sig besegrad eller utveckla scenen till motpartens fördel.

Vad är suntförnuft för dig? För mig betyder sunt förnuft att kunna tänka logiskt och göra kloka val i inom RP.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Fearrp=Att du värnar om ditt liv, Pwrg 2=Att spela för makt och pengar och C logging= När du lämnar medvetet efter du exempelvis blivit dödad i ett scenario.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope bara att jag har dunder rp:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom