Nekad Fabian Lans | Medlemskap ansökning [adde]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabian Lans

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Fabian Lans

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian Lans

Vad är ditt discord namn? fabbe1527/Nasse

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2025

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bosse Jensen och är född

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Glad, positiv och lydig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Har lätt att missförstå, humörsvängningar och hetsig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hålla en sådan hög RP nivå som möjligt och alltid försöka förbättra scenarios så gott det går.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har RPat på bryggeriet både som mekaniker och som kriminell så jag har olika erfarenheter i RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario det betyder att man t.ex rpar att någon vinner över dig på något och tjänar på det dessutom så växer även ens karaktär från detta och kan rpa sedan om den hamnar i liknande för sin egen vinst.

Vad är suntförnuft för dig? Det är att man alltid ska tänka logiskt och göra saker du själv skulle kunna tänka göra i verkligheten. Man tar t.ex inte en Lamborghini för 1.5 mille upp i bergen och kör lite offroad med.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - Du får inte döda någon utan anledning utan det måste ha hänt något som ger dig en anledning för att döda den personen. VDM - Du får inte döda någon med ditt fordon/ du får inte använda ditt fordon som ett vapen. Poor RP - Du gör ett scenario dåligt med mening. Fear RP - Du ska tänka som i verkligheten att du bara har ett liv och du måste vara försiktig om det. Power gaming - Du agerar som ifall du inte tar någon skada. Du måste leva in i rollen och rpa som om det skulle hänt i verkligheten. Meta gaming - Du använder information från t.ex discord som att du ska hämta en kompis på en bilfirma utan att säga det ingame.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom