Nekad Fabian Lans | Medlemskap ansökning [ankan94]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

Fabian Lans

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Fabian Lans

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian Lans

Vad är ditt discord namn? fabbe1527/ Nasse

Vad är ditt födelsedatum? 31 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Jag är en ung person som tidigare har varit kriminell men vill försöka komma tillbaka till o bli en vanlig medborgare men har lätt till att komma till baka till det kriminella för att det är lättare att få mer pengar, jag gillar feta bilar och att vara rik. Jag kommer vilja skaffa ett seriöst gäng i framtiden som agerar som på riktigt.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Glad, positiv, lydig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Har lätt att missförstå, humörsvängningar och kort kille

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att försöka få det till en bättre RP, RPa så bra jag kan

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har RPat på bryggeriet en ganska så stor o seriös server

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid kan vinna. T.ex om du blir rånad med en pistol måste du gå med på rånarens villkor

Vad är suntförnuft för dig? Logiskt tänkande, du gör det som går att göra i värkliga livet.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM,FEARRP och Social RP

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte vad jag kommer på

Fabian Lans

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Glömde skriva mer på era regler ni har
RDM betyder att man dödar någon utan andledning, FEARRP man tar hand om sin karaktär t.ex om jag blir hotad med vapen ska jag vara rädd om mitt liv och social RP betyder man ska vara social med andra spelare

ankish

Aktiv Medlem
Meddelanden
119
Trofépoäng
16
Nekad, utveckla

Top Bottom