Intervju Fabbn | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fabbn

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: Fabbn

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabbe

Vad är ditt discord namn? Fabbn

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2010

Berätta om din karaktär. Casper Larsson, född år 2000, älskar bilar, särskilt BMW M3 F80. Han drömmer om att äga en svart M3 med tonade rutor. Casper har alltid haft en dröm om att han vill jobba som polis. Casper gillar att umgås med vänner som också gillar coola bilar, men han tycker inte om Saab. Hans favoritmärken är Porsche, Mercedes och BMW. Trots att han förlorade sina föräldrar när han fyllde 18 år och haft en svår barndom har han alltid klarat sig själv och är väldigt social. Casper vill bo i ett lyxigt hus med ett stort garage för sina bilar. Han ser upp till Felkan som är hans idol och vill bli lika framgångsrik. Hans största dröm är att leva ett liv med många bilar och vänner som delar hans intresse. Casper är bra på att träffa nya människor och trivs i stora grupper. Han är fast besluten att uppnå sina drömmar trots de svårigheter han har mött. Hans resa visar hans styrka och vilja och han ser fram emot en framtid där han kan njuta av sina intressen och vara med likasinnade. Casper är en person med stor passion och drivkraft. Han har en stark vilja att lyckas och är inte rädd för att arbeta hårt för att nå sina mål. Hans kärlek till bilar och sociala förmåga gör honom till en unik och inspirerande individ.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Min karaktär är långtstubin, rolig, pålitlig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär inga nackdelar :)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP scenarion och mer utvecklande RP som sträcker sig en längre tid, Har mycket erfarenhet inom RP så har koll på vad en får göra och Icke göra! Jag hade tänkt att vara antigen Mekaniker eller försöka mig på Polis Yrket! Social RP och intressanta/kreativa scenarion som kommer vara roliga för båda parterna och bra social RP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har bra med erfaranhet med rp då jag har rpat runt 4 år och har ungefär 2,000 timmar på spelet och jag har kört på swewave unive osv

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex jag gör ett rån med en bil som går upp 400 på 1 sekund och polisens bara 100 på 1 sekund då så kan jag köra långsamare och då blir det inte rätt vist för polisen och dem har ingen chans och kan inte göra något utan då ger jag en chans och då blir det mer utvecklat sceneario och det blir roligare för båda

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft är för mig när man inte vänar om sitt liv tillexempel jag riktar ett vapen eller liknade och den personen väljer att inte ta upp händer eller att ja kör med ett fordon rakt ut för ett berg det är också sunförnuft

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm vdm fearp nlr powergaming failrp

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? svar nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom