Godkänd emmalienn | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

emmalienn

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
0
Användarnamn: emmalienn

Vad är ditt namn i verkligheten? Emma

Vad är ditt discord namn? emmaa1140

Vad är ditt födelsedatum? 27 Februari 2004

Berätta om din karaktär. min karaktär heter milly jag kommer från bulgarien flyttade till sverige när jag var 7 år i 2015. när jag var runt 12 år min pappa slog sönder mig för jag bråka med andra i skolan och han varnade mig flera gånger innan och jag lyssna inte eftersom jag lyssnar bara på mig och mig själv. jag gör mina egna grejer när jag blev runt 15 så började jag hamna i kriminaliteten jag var liten i gänget eftersom jag var ny så va jag tvungen och lyssna på äldre även om jag inte ville desto mer tiden har gått desto mer jag fick deras respekt och så där blev jag en av de äldre som dom så jag fick styra dom yngre som ville börja i gänget. efter några månader så skulle jag ta droger från mitt rum för att sälja till en grabb. när jag gick i mitt rum så såg jag mitt fasha där arg och besviken jag frågade vad har hänt och han visade mig drogerna och han ba va fuck är de här jag blev stressad och visste inte vad jag skulle säga sen när jag kollade ner så örfilade sönder mig jag kunde höra pip ljudet från mitt öra jag har adhd så jag blev arg lätt och tog ut tabben och sköt han i magen sen när han sa vänta vänta jag är din fasha, jag sa hållkäften och sköt han i huvudet jag hade inte tänkt på de jag har gjort och min mamma va inte hemma så hon visste inte och jag sprang iväg från huset kastade bort tabben nånstans i skogen och sen gick hem efter några timmar jag såg poliser utanför mitt hus så jag gick in och frågade vad som hände poliserna förklarade till mig och jag låtsades att va ledsen och sa vart är min mamma så dom tog mig till min mosha och jag kramade henne medans jag låtsats grät innanför jag satt o le poliserna visste vems om hade dödat han och flera månader har gått och nu jag fatta vad jag gjorde jag dödade min mammas favorite man jag dödade min fasha. så nu jag fatta att de jag som måste ta hand om min mamma ingen annan kan så nu när jag har tillräckligt pengar kan jag börja ta hand om min mamma för resten av hennes liv förändrade mitt liv.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär cool, kreativ, positiv

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär adhd, för kort, gillar inte spenat

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra RP scenarion och mer utvecklande RP som sträcker sig en längre tid, har mycket erfarenhet inom RP så har koll på vad en får göra och Icke göra! Jag hade tänkt att vara antigen Mekaniker eller försöka mig på Polis Yrket! Social RP och intressanta/kreativa scenarion som kommer vara roliga för båda parterna

Har du någon erfarenhet inom rollspel? rp i två månader

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? i ett scenario behöver man inte alltid vinna utan ibland så får man offra eller förlora ett scenario då båda parterna ska ha kul, Motparterna ska alltså kunna vinna och ha kul också

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft är för mig när man inte vänar om sitt liv tillexempel jag riktar ett vapen eller liknade och den personen väljer att inte ta upp händer eller att ja kör med ett fordon rakt ut för ett berg det är också sunförnuft

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm = dödar utan vdm= använder sitt fordon som ett vapen suntförnuft = när gör orealistiska saker ig NLR = du får inte komma ihåg något efter du dött

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Top Bottom