Godkänd Em1llelle | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Em1llelle

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Em1llelle

Vad är ditt namn i verkligheten? Emil Persson

Vad är ditt discord namn? ♛Räkan63 ♛

Vad är ditt födelsedatum? 8 Juli 2002

Berätta om din karaktär. Namn: Ahmed shadi
Min uppväxt va lite tuff umgicks med fel folk som ledde till att jag blev kriminell vilket jag sen snabbt fatta sj o fick höra från mina föräldrar. Intresset e ju att träffa mina kompisar o köra runt i nåns bil typ o bara ta de lungt. Min framtidsplaner e väll att jag skulle vilja bli bilförsäljare

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Schysst hjälpsam o inte blyg

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Skämtsam, kan bli arg, o väldigt känslosam

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är väldigt öppen till nytt folk och kan ta konversationer med dem och få dem att känna sig välkomna och ifall de inte vet vart de ska så kommer jag vägleda dem till rätt ställe.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat på någon/några servrar innan men de va ett tag sen, så erfarenhet av de så skulle jag vilja säga ja de har jag

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig e att man alltid tänker e detta rätt eller fel som jag gör just nu, gäller att alltid tänka på va man gör

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Random Deathmatch, VDM Vehicle, Powergaming Definition: Innebär att prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Själv är jag en väldigt skojig kille som gillar att skoja o att ha kul

Top Bottom