Nekad eliciollopes | Permanent Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliciollopes

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199567622060/

Ditt Hex-ID eller BanID: 297341

Vad är din discord tagg? eliciollopes

Vad är det för typ av avstängning? Server

Vem var det som bannade dig? Ankan94

Bild på banmeddelande: bild_2025-08-10_182849515.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Eftersom jag bröt mot reglerna.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag hade en mörkhyad avatar och en söndrig tröja och skrev /sme slav.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Nej, jag tycker inte att den var felaktig eftersom jag vet själv att jag bröt mot reglerna.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Det har jag blivit men jag kommer inte ihåg hur för det var ett tag sedan jag spelade på avena.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Absolut inte gjort det, eftersom det var en dum ide på hög nivå. Men det var ett tag sen som sagt så jag tror jag har blivit lite mognare.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp👍

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom