Nekad eliasln | Medlemskap ansökning [Massi]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliasln

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Lindskog

Vad är ditt discord namn? eliaslindskog10

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2003

Berätta om din karaktär. hej jag heter Lukas Nilson jag 19 år och är uppväxt i en medelklassad liten by med mamma pappa och mina två lille brorsor Linus 12 år och Alexander 15 år vi bor i ett ganska litet vitt hus med en röd lada och två hundar som heter Felix och Kenny. jag hade bra merit i skolan med några få kompisar. min pappa kör enduro och min mamma gillar hästar. mina intressen är billar och crosar och typ alla motordrivna fordon men jag gillar även att håla på med RC bilar och båtar. jag har starka känslor till min vän Olof och vi spar pengar till en lägenhet som vi kan tillsamans bo i som vänner jag har planer på att köpa ett stort fint vitt hus på landet med min framtida fru.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär rolig, hjälper alla som behöver hjälp, och en bra vän

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär inte bäst på att köra bil, har få vänner, rädd för att bli kidnappad

Vad kan du bidra med till serverns RP? att hålla sig noga till alla regler och vara snäll på alla med spelare

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag är ganska ny och detta är min första men denna är den bästa

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det gör så att scenariot blir roligt för båda parterna och inte bara för an part

Vad är suntförnuft för dig? sunt förnuft inibär att förstå och till lämpa saker som praktiska och funksionela i verkliga livet. det handlar om att göra saker som är logiska och genomförbara snarare än att följa kompläxa eller abstrakta teorier

Kan du ge exempel på några av serverns regler? random deathatch, out of charactar, vehicle deathmatch, combat logging, social rp, sunt förnuft

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill bidra med allt jag kan för att få den bästa rpn och vill komma ett steg längre.

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
granskar

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Nekad - Nekad skriftlig ansökan, utveckla dina svar på alla frågor, lycka till nästa gång

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom