Nekad eliasln | Medlemskap ansökning [luzhi]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

eliasln

Ny Medlem
Meddelanden
8
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias Lindskog

Vad är ditt discord namn? SAILELINDSI

Vad är ditt födelsedatum? 1 November 2003

Berätta om din karaktär. jag heter Lukas Nilson och är med min vän typ hela tiden och jobbar med. våran plan är att köpa lägenhet och jobba mycket. jag gillar mycket billar och crossar. min uppväxt handlade mycket om motorer så min pappa körde cross. jag kommer och är upvuxen på landet med stort hus och garage. jag har starka känslor i Lukas

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär rolig, hjälper alla som behöver hjälp och en bra vän

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär inte bäst på att köra bil, har få vänner, rädd för att bli kidnappad

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag gillar rp konseptet så jag gör allt som går att göra för att få den bästa rp känslan

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag är ganska ny och detta är min första men denna är den bästa

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man hjälper en partnär att bli rik eller ha mycket makt

Vad är suntförnuft för dig? att inte köra in i folk och hålla sig någolunda till alla trafikregler men även vara snäll mot alla inblandade

Kan du ge exempel på några av serverns regler? random deathatch, out of charactar, vehicle deathmatch

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill bidra med allt jag kan för att få den bästa rpn och vill komma ett steg längre.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom