Nekad El mamuto | Medlemskap ansökning (Xeyz

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El mamuto

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: El mamuto

Vad är ditt namn i verkligheten? Caspar Lindberg

Vad är ditt discord namn? wille077626

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mamut El Mamuto. Mamut är uppvuxen på landet och har hela sin barndom tillbringat sina lediga stunder i sin pappas stora garage och fixat med bilar. Mamut hade inte alltid så lätt med vänner och så i sin barndom men det har blivit bättre med det. Mamut är väldigt intresserad i bilar och andra tekniska saker som dator och liknande. Men Mamut är även intresserad av naturen eftersom han är uppvuxen på landet och tillbringat rätt så många timmar med att leka i skogen. Han har dock blivit lite trött på detta och därför bestämde han sig för att flytta in i staden för att ta del av alla möjligheter som finns där. Här hoppas han kunna bidra till stadens bästa och kunna få ett jobb som möjligtvis något bill relaterat eller något med elektronik.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Mamut har en väldigt drivkraft till att bidra till staden. Han kommer att försöka att inte bara göra saker bättre för sig själv utan även för andra. Alltså är Mamut väldigt hjälpsam, omtänksam och roligt vilket bidrar till hans karaktärsdrag och till bättre stämning på servern.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Mamut kan ibland vara lite mycket motiverad till att göra saker vilket bridrar till at han kan framtås som ganska "på". Han är även ibland lite blyg när han träffar nya personer eftersom han hade svårt med vänner i sin uppväxt. Ibland kan Mamut vara svår att få tag på när han är ute i naturen och utforsdkar eller när han behöver vara för sig själv ett tag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer göra mitt bästa för att göra servern till så verklig som möjligt och bidra till att gör amoraliska beslut och liknande.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har en del erfarenhet inom rollspel. Jag har deltagit ianbdra servrar tidigare på mitt gamla xbox men har även spelat brädspel exempelvis Dungeons & Dragons vilket också är ett rollspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man behöver inte alltid vara den som vinner på en affär eller liknande utan ibland kan det vara bra att ge någon annan en bra deal, kanske främst om det är någon som är ny i stans och inte har så många kontakter eller liknande.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är att man ska ta hänsyn till andra och respektera andra karaktärer. Man ska också använda praktiskt tänkande för att lösa situationer istället för att lösa det med bråk, våld och hot. Det kan också handla om att inte göra extrema beslut om de är väldigt onödiga.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man ska försöka tt prat ut ett bråk istället för att börja slåss på direkten utan det är viktigt att frösöka lösa det på ett annat sätt. Att man inte ska använda bilar eller andra fordon som vapen utan som färdmedel. Man ska inte prioritera ens egna fördelar över ett realistiskt och rättvist spel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Xeyz

Medlem
Meddelanden
41
Trofépoäng
8
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,092
Trofépoäng
38
Nekad, tog inte sin intervju i tid!