Godkänd Einarmannen13 | Medlemskap ansökning [Massi]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Einarmannen13

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Einar

Vad är ditt discord namn? enne12.

Vad är ditt födelsedatum? 3 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Einar petterson och är född 2000 och han är uppvuxen på en gård på landet lite utanför linköping han har haft de svårt med familj och har haft problem med folk men han försöker släppa de han jobbar hårt för att få pengar och mat och ha de bra han har skaffat sig lite vänner som hjälper han med det! han har bestämmt sig att flytta till staden avena och bygga upp en familj och skaffa jobb han forsätter jobba på dhl och börjar tjäna pengar han skaffar många vänner i staden. Hans kusin är polis men de vill inte Einar han vill gå den kriminella vägen och jobba för företag ocj tjänar stålar han gör de och de går bra och forsätter så tills en dag som något hände med vännerna dom bara försvann han visstye inte vad han skulle göra!

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär en fördel är att jag lär mig snabbt. jag gillar att hjälpa till. jag är snäll

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär nackdelar är att jag kan bli arg ibland. sen vet jag inte mer

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp och proffessinollt rp vid scenarion jag kan mycket om de och gillar de. jag kan bidra med rolgia stunder för alla de behöver inte vara polis elr krim. jag gör de för alla jag försöker ha de så roligt som jagh kan. jag försöker alltid att de ska va roligt och tänker jag är här för de ska vara roligt inte bara bli bannad och så.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har erfarenhet om rp jag har rpat på svenska rp serverar snart i 1.-2 år och då har folk sagt att jag kan rpa

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? för mig innebär de att man ska vinna ibland och förlora alltså att jag vinner en glock ibland och torskar ibland så inte bara jag har 20 tabbar men en annan har 2 liksom att alla ska ha de kul att man ska vinna ibland och förlora inte bara gå för makt och pengar

Vad är suntförnuft för dig? för mig innebär de att man ska tänka logiskt att inte slå en när man har vapen mot sig att man ska rollspela rädd och inte vara kaxig när man har ett vapen mot en att man ska tänka logiskt innan man gör något dump i scenarion

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM att man dödar någon från igen stans VDM man använder ett slags fordon för att döda någon^ Motpartnen att man ska vinna ibland och förlora secnarion 50/ 50 att båda ska vinna ibland och förlora Sunförnuft man ska tänka logiskt Powergaming att man inte rpar på skador Metagaming man pratar discord och tar de ig att man säger en plats i dc och åker dit ig NRL att man inte ska kommaihåg något efter man är död att om jag har blivit skjuten inte komma ihåg de efter

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,837
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Godkänd efter muntlig Intervju, välkommen!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom