Nekad Eggbert | Medlemskap ansökning [Hydra]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eggbert

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? eggbert_v2

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Erik Andersson han är född 12e mars år 2000 han är alltså 25 år gammal. Erik Andersson är 185 stadiga cm lång och väldigt stark och har tränat väldigt mycket förr även som ung och har det i blodet. Erik har inte så mycket fritid eftersom han går igenom dåliga depressioner hans pappa var alkolist så han komm alltid hem full och slog Erik och Eriks mamma varje dag. Det var hans mamma som var den ända han hade och den ända som brydde sig om honom. För några dagar sedan så fick han ett besked att hans pappa hade avlidit på en nattklubb. Så nu är Erik väldigt ledsen men samtidigt visste han ju att hans pappa aldrig hade brytt sig om honom och han har ju frf kvar sin mamma. Erik är väldigt intresserad av motorer och bilar på den biten kan man gå in på hans kriminella del av livet där han hade en period där han stal väldigt mycket bilar och fraktade till ett annat land och sålde dem där. Då han var ju väldigt deprimerad och hans föräldrar fanns ju inte riktigt där som föräldrar ska vara så det var inte så lätt att veta var som var rätt och fel. Han hade ju som sagt bara sin mamma som brydde sig om honom men hon fanns ju inte alltid där för att säga till honom eller skydda honom så han gjorde ju lite som han ville i vuxen ålder. När de kriminella livet hade återställt sig och blivit till rätta igen så har han suttit i sin lägenhet med obetald hyra och tänkt över vad han skulle göra nu. Det var då han bestämde sig för att flytta till staden Avena för att se om den nya staden var någonting för honom så han packar väskorna och åker mot flygplatsen för att vara en helt ny medborgare i staden och bara glömma det gamla och ställa sig på fötter igen föra att se hur hans liv fortsätter.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär han är rolig, snäll lätt och prata med men kan inte leva en dag utan en snus.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han har ett temperament när han blir sur på någon han är närvös nar han ska ta intervjuer som exempel ta en jobbintervju han är har tinnitus i vänstra örat, som gör att han hör lite sämre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär som har en välutvecklad bakgrund från andra servrar och jag bidrar med hög rp nivå och inte så mycket lall som de har varit på de flesta servrar jag kört på. Så kort sagt jag bidrar med hör rp nivå och roliga scenarion.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har 3-4 års erfarenhet av RP, just på sista tiden har jag inte rpat så mycket men en av mina främsta erfarenheter är från Unive, där jag spelade innan. Har nyligen kommit tillbaka till rollspel på senaste tiden med några vänner eftersom vi ville köra på med rollspel igen eftersom vi minns hur roligt vi hade det.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? En kortfattad enkel förklaring kan vara att man ska låta motparten vinna i ett scenario också asså att man inte kör för bara makt och pengar utan att man gör rp:n roligare för alla.

Vad är suntförnuft för dig? Det är att man ska tänka och göra logiska/realistiska saker som man hade gjort IRL och inte andra saker som t.ex. dra vapen mot en folkgrupp helt random för det är inte realistiskt.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RK (Revenge Kill) - du dödar någon som tidigare har dödat dig, ruskigt dålig rp då du inte ska komma ihåg vad som hänt innan du har dött. NLR ingår även i denna regel samt suntförnuft. RDM: Du springer fram till någon utan bakomliggande scenario och slår den eller dödar den utan anledning. VDM: Dödar någon helt utan anledning med hjälp av ett fordon. Combat-Logging: Lämnar servern mitt under ett scenario i syfte med att slippa undan konsekvenserna av de som hände när du loggade ut. FearRP: Innebär att du ska värna om ditt liv och vara rädd för saker som man hade varit rädd för i verkligheten.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tack, men jag hoppas på att bli godkänd för har lagt ner tid på min ansökan och känner att jag har svarat bra! Tack så mycket.

Senaste redigerad:

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,831
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,831
Trofépoäng
38
Kompletering: Du måste ändra så att du heter samma på steam som på dc!

Eggbert

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Komplettering klar. Bytt steam namn till samma som på discord.

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Godkänd skriftlig ansökan, du har 72h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Hydra

Medlem
Meddelanden
45
Trofépoäng
6
Nekad intervju pga förvirrad på vissa frågor samt svara fel på 2.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom