Godkänd edde.9 | Medlemskap ansökning [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

edde.9

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: edde.9

Vad är ditt namn i verkligheten? edwin

Vad är ditt discord namn? edde.9

Vad är ditt födelsedatum? 7 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl och är 28 år gammal. Han är uppväxt i fel områden och är väldigt påvärkad av sin bakgrund. Han har varit väldigt aggresiv sedan barndomen och har haft det svårt i skolan. Karl hade länge mått dåligt över att hans pappa hade tagit droger, fast att han var så ung så förstod han att det var något hans pappa höll på med. Karls mamma hade det väldigt jobbigt, hon hade mycket problem med alkoholen också vilket bara blev sämre när pappan dog. Karl skolgång har påverkats mycket av att hans pappa gick bort. Han har inte haft någon lust att gå till skolan och har bara skitit i alla läxor. Detta har såklart påverkat vilka han umgås med, han började vara ute mer för att han mådde dåligt hemma. Hans mamma hade det väldigt svårt med ekonomin också, hon kunde knappt betala hyran. Billy kände att han var tvungen att göra pengar på något sätt, hans vän Isak hade länge uppmuntrat honom att sälja droger. Karl kände sig tvungen att sälja droger, de flesta som han hade börjat umgås med höll på med droger och det var ett sätt att tjäna snabba pengar. Han började sälja droger och fick mycket respekt av dom äldre, dom äldre sa till Karl att göra som dom säger, som 13 åring så var det svårt att säga nej. Han lyckades tjäna till sig en del pengar som han sen hjälpte sin mamma med att betala hyran. Hans mamma undrade såklart vart alla dessa pengar kommit ifrån. Han sa att han hade gjort tjänster åt folk samt fått pengar av vänner, hans mamma tänkte inte så mycket mer på det eftersom att hon hade fullt upp med alkoholen. Han fortsatte med den krimminella. Men idag så har Billy slutat med allt och försöker att ställa sitt liv till rätta med en bra jobb och bra vänner som inte håller på med droger. Men däremot så har hans mamma än idag problem med alkoholen. Karl försöker inte att tänka på det med ibland så får han några flashbacks av hans barndom när han såg sin mamma dricka mer och mer alkohol.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra och rolig rp, men samtidigt seriös rp. Jag är en social erfaren och kreativ spelare, jag har rpat på en annan server så jag jobbade hos sjukvården. Kan även bidra genom att välja ett jobb som det inte finns så mycket anställda på såsom Mekonomen. Jag kommer göra allt för mitt jobb, om jag till exempel jobbar inom polisen så gör jag vad som en krävs för att stoppa tjuvarna.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska spela rp för att ha roligt och inte för att vinna. Man ska tänka på att man inte måste vinna hela tiden och att ibland förlorar man också. Båda parterna i ett scenario ska tycka att de är kul och inte bara ta en enda sida.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, copbait= försöker få polisens uppmärksamhet. Combat logging= Man stänger av i ett scenario. Sunt förnuft= man ska ha ett logisk tänkande som tex inte bära mask på en allmän plats.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Efter att jag har kört på många serverar så vet jag hur "dålig rp" och " bra rp " fungerar. Därför vet har man ska rpa och hur man beter sig.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Lemy

Välkänd Medlem
Meddelanden
306
Trofépoäng
18

Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.​

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom