Godkänd Drelow | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Drelow

Ny Medlem
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
Användarnamn: Drelow

Ditt namn: Abdi

Ange ditt födelsedatum: 30 Juni 2009

Ditt Discordnamn: mannen23011

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Måndag 16:00-23:30
Tisdag 16:00-23:30
Onsdag 16:00-23:30
Torsdag 16:00-23:30
Fredag 16:00-23:30
Lördag 12:00-19:00
Söndag 10:00-18:00

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Ungefär 1 månad men jag har fått indraget så har varit här ungefär 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 3 tror jag annars var de 5

Varför ansöker du som servervakt på Avena? Jag vill bli servervakt på servern till mesta dels för att underlätta för staffsen. Visa att man bryr sig om servern och att man vill dess bästa. Jag vill kunna vara en förebild hos nya och engagerade spelare så dem också känner sig värdiga. Staffsen har redan nu ett jobb att sköta vilket också ger mig större möjligheter till att hjälpa dem.

Har du tidigare varit blacklistad? Nope

Förklara vad för uppgift en servervakt har: En servervakt har i uppgift att underlätta för staffs. Det kan ske genom att exempelvis ta ansvar och banna/kicka folk som inte kan bete sig. Som servervakt representerar man servern vilket också betyder att du ska vara en förebild hos andra spelare. Som servervakt behöver man självklart kunna alla regler, det är viktigt eftersom man ska veta vad man tar för åtgärd och varför. Om jag exempelvis är på piren och ser någon som VDMar / kör över någon utan anledning kan jag ta ansvaret och SVbanna eller kicka personen. Man använder sig av svban för att lära folk som gjort fel och inte banna bara för att. Tar man inte åtgärder på en spelare som bryter mot reglerna klassas det från min del som korruption vilket kan leda till indragen servervakt och i värsta fall ban. Det är alltså viktigt att ta hänsyn till regler för att förbättra miljön här på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att det är många som rdmar vid torget dom då äre bra att kicka dom samt att det är många som fearrpar hela tiden.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: Jag kickar en person för att få fördel eller vinna ett scenario - Exempel: Jag är i en skottlossning, kicker personen jag skjuter på för att få fördel och därmed vinner scenariot.

Abuse: Jag revvar mig själv: Exempel - Jag blir dödad och revvar mig själv, för att senare kunna vinna scenariot

Dessa två saker enligt mig bör ALDRIG uppkomma då det förstör RP nivån. Man skall alltid bära rollen med respekt och inte abusea den.

Mike

Medlem
Meddelanden
38
Trofépoäng
6
Vidare till intervju du har 48 timmar på dig och ta den

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom