Godkänd DR56 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera

DR56

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
1
Användarnamn: DR56

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199494449536/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000015b71c980

Vad är din discord tagg? realhampus

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Lulle

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-06-10 121715.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skrev ett fult ord till några staffs i ooc och de tog det som staff diss.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi var på event och sen sköt lulle och några andra mig och min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte men jag förstår varför de banna mig, jag kommer inte göra om det och har lärt mig. Jag saknar verkligen att rpa på avena och vill köra där igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Nej jag kommer inte ihåg men har säkert lärt mig för vad jag gjorde då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det hade jag kunnat jag behövde inte skriva det där men jag var arg för de sköt oss utan anledning och tycket det var onödigt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår

Top Bottom