Nekad Diyarooo | Medlemskap ansökning(v199o)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Herman

Medlem
Meddelanden
49
Trofépoäng
6
Användarnamn: Diyarooo

Vad är ditt namn i verkligheten? Herman Ahmed

Vad är ditt discord namn? dwight.001_33740

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter diyarooo men kalls för diyar efternamnet är Ahmad uppväxen i syrien behövde flytta begrund av krig och åkde till stockholm. min karaktär gillar att spela tv spel fotboll och annat. men karaktär brukar alltid va glad och försöker ge en bra stämming min karaktär har alltid viljat bli en polis sen han var liten

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra till en bra stämming försöker alltid va positiv och inte gö nångon upprörd eller ledsen och kommer alltid fälja reglerna i staden så att alla i staden kommer ha roligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? FEARRP: om jag jobbar på coop och någon rånar mig så springer jag inte iväg istället så håller jag upp mina händer och är rädd

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har erfarenhet inom rollspel har spelat i cops and robbers en annan stad i fivem och gillade spelet men vill nu spela i en svensk talande stad istället för en engelsk tallande stad

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom