Nekad Diyarooo | Medlemskap ansökning [Meistern]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Herman

Medlem
Meddelanden
49
Trofépoäng
6
Användarnamn: Diyarooo

Vad är ditt namn i verkligheten? Herman Ahmed

Vad är ditt discord namn? dwight.001_33740

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter diyaro är 19 år gammal och är uppväxen i stockholm och har haft det tufft hemma med en alkolist pappa ocfh skillda föräldrar han hadee aldrig vänner när han växte upp som liten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer försöka mitt bästa för att bidra i en bra stämming och fälja regelrna som servern har skrivit så att inte bara jag har roligt fasst de andra i servern också

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? FEARRP: om jag jobbar på coop och någon rånar mig så springer jag inte iväg istället så håller jag upp mina händer och är rädd

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja i en annan stad som hette cops and robbers som jag spelade i 2 månader

Heter du samma på discord som på steam?
ja jag har samma namn på steam som på discord

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej tyvärr

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom