Intagen Diyarooo | Ansökan till Staff [Novuz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Herman

Medlem
Meddelanden
49
Trofépoäng
6
Användarnamn: Diyarooo

Vad heter du? Herman

Ange ditt födelsedatum: 8 September 2001

Ange ditt Discordnamn: dwight.001_33740

Berätta kortfattat om dig själv: Hej jag heter Herman är 18 år gammal. jag är en sportare brukar spela fotboll gymma osv. jag kan mycket inom IT så om någon skulel vilja ha hjälp inom det området skulle jag kunna hjälpa till. Jag har rpat i ett tag nu och har fattat hur det fungerar hur man gör en bra rp upplevelse.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? vardagar 16:30-21:00 helger 06:30-21:00

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? I en månad nu har jag vart en avena medlem och kommer vara det länge till.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag blev inspirerad eftersom att det är så mycket lallare som springer runt inne på servern och det innebär att jag möter många av dom medans jag rpar. Det är viktigt att kunna ha roliga senarion med det är svårt när folk som dom springer runt och förstör med att tex springa in på ett rån och börja skricka massa saker, eller köra in med en bil på folk.

Vad är din uppgift som Staff? En Staff har en uppgift att ta hand om servern och förebygga större händelser genom att ta reda på problemet redan från första interaktionen. tex en lallare som försöker sno bilar på en yta där det är många personer då är det viktigt att ta hand om problemet med tex en kick och förklara tydligt andledningen till att han blev kickad. En Staff har också i uppdrag att ta det seriöst och inte abusa sina uppgifter som tex i ett senario när man dör så får man inte revviva sig själv eller kicka någon för att vinna senariot.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra som staff genom att hjälpa folk. Lära de regelrna och hjälpa folk som gör misstag man ska alltid få en chans att lära sig nåt man inte kan.

Hur hanterar du stressiga situationer? Brukar ta det lugnt och inte börja få panik jag tar några djupa andetag tills jag har lugnat ner sen fortsätter jag med mitt arbete

Ansvarsområde 1: Kriminell

Ansvarsområde 2: Support

Senaste redigerad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom