Diniro135 | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Diniro135

Helper
Helper
Meddelanden
30
Trofépoäng
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Diniro

Ange ditt födelsedatum: 9 Mars 2010

Ange ditt Discordnamn: Diniro135

Berätta kortfattat om dig själv: Mitt namn är diniro. Jag är en ung tonåring som bor i ungefär mitten av stockholm. Jag bor i tyresö. ett ganska fint område. Jag gillar att vara med vänner på fritiden. Jag gillar att hjälpa andra och ta ansvar. Jag är väldigt lugn, tålamodig och bra på att lösa konflikter. Vilket är viktigt i en Staff roll. Jag försöker alltid vara rättvis men samtidigt hård på regler men på ett trevligt sätt. Jag har såklart andra intressen också som kampsport och mma. Jag lever för mma för att jag älskar sporten så mycket. På fritiden spelar jag oxå mycket avena.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Oftast 5-7 tim per dag. Men det kan variera, ibland mindre. Ibland mera.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har varit medlem på avena i 2-3 månader nu.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff på Avena för att jag gillar servern och vill hjälpa till att göra den ännu bättre. Jag trivs i communityn och vill bidra till en positiv stämning och få alla att känna sig välkomna. Jag tycker de är kul att hjälpa andra, och att vara staff känns som ett bra sätt att ta mer ansvar , utvecklas själv och samtidigt göra något viktigt för servern. Jag ser det också som en chans att vara en del av teamet och jobba tillsammans för att skapa bra RP för alla.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff är min uppgift att hålla ordning på servern genom att se till att alla följer reglerna och att spelare behandlas rättvist. Jag ska hjälpa nya och gamla spelare, svara på frågor, lösa konflikter på ett lugnt sätt och rapportera eventuella problem vidare till teamet. Jag ska oxå vara ett bra föredöme, agera professionellt och bidra till att servern är en rolig och trygg plats för alla. Även om jag it har så mkt erfarenhet inom staff så kan jag fortfarande mycket och är bra på att samarbeta.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med en positiv inställning, tålamod och en vilja att alltid hjälpa till. Jag gillar att vara social och bemöta spelare på ett trevligt och respektfullt sätt, oavsett situation. Jag har ätt att följa regler, är lugn i stressiga lägen och försöker alltid hitta mer lösningar istället för problem. Även om jag it har så mkt erfarenhet inom staff så kan jag fortfarande mycket och är bra på att samarbeta. Jag vet att jag kan bidra till en trygg, rolig men samtidigt seriös server för spelare och andra staff medlemmar.

Hur hanterar du stressiga situationer? När det blir stressigt försöker jag alltid hålla mig lugn och tänka klart innan jag agerar. Jag fokuserar på att lösa problemet istället för att stressa upp mig, och om det behövs så tar jag in andra staff medlemmar som kan samarbeta med mig fram till ett beslut. Jag tycker det är viktigt att inte låta känslor ta över, utan att bemöta spelare respektfullt även i jobbiga situationer. Det viktigaste för mig är att hålla de lugnt, ha en bra ton och bara ta en sak i taget.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Kriminell, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Jag vill helst inte jobba som medlemskap och jobb, men jag kan göra vad som helst!

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Bump, @Enzo
Var snäll att inte pinga staff managers i din ansökan. Dem kommer att kolla över din ansökan så fort dem har tid samt söker nya staffs.

Top Bottom