Nekad Diniro | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Diniro135

Helper
Helper
Meddelanden
30
Trofépoäng
8
Användarnamn: Diniro

Vad är ditt namn i verkligheten? diniro är mitt namn.

Vad är ditt discord namn? dinirohero

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn heter Roffe Abdison, Roffe har haft en ganska grov bakrund med ungdomsanstalt, kriminalitet, och gäng därefter har de lugnat ner sig lite men Roffe vill börja igen. Roffe gillar att hålla på med kriminalitet. Roffe växte upp i tensta och har blod från både Uganda och Nigeria. Roffe kan va arg men oftast skojfull.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Bra på rollspel, Håller mig alltid i karaktär och följer regler. Trovärdig karaktär, har en genomtänkt bakgrund och utvecklas över tid. Samarbetsvillig, Respektfull mot andra och skapar bra RP-situationer.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Tar ibland inga risker, vilket kan göra RP lite långsamt. Kan uppfattas som stel av vissa i mer kaotiska scener. Tänker efter mycket innan jag agerar, vilket kan bromsa tempot.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra på ett bra sätt, som t.ex att jag beter mig och gör så att det blir en tryggare server för alla att spela på och rolig rollspel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du ska inte alltid spela för att vinna utan ibland låta din motståndare eller partner ta övertaget ibland för att det ska bli lika roligt för alla.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig är att t.ex jag inte går ut utan att klätt på mig ordentligt eller att jag äter tillräckligt med mat så jag inte går runt och är hungrig.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Tjänsteforddigton och vapen får bara användas av behöriga, och trakasserier är förbjudna. COPBAIT, villket innebär att du ska inte sno polisens uppmärksamhet om det inte behövs.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Top Bottom