Nekad Diniro | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Diniro135

Helper
Helper
Meddelanden
30
Trofépoäng
8
Användarnamn: Diniro

Vad är ditt namn i verkligheten? Diniro

Vad är ditt discord namn? dinirohero

Vad är ditt födelsedatum? 9 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Roffe Abdison, uppväxt i tensta och haft det jobbig under sin barndom men det förbättrade sig med åren. Nu är han en glad 25 åring som jobbar med dhl och gillar att köra kampsport på sin fritid. Roffes etnicitet är Nigeria och Uganda, Allmänt är roffe en skön person att vara med.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär snygg, snabb, rolig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Småkaxig, snabbpratande, knasig förare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra servern till en bättre server än vad den är redan och göra så alla kan trivas bättre i denna miljö.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har spelat på en annan enhet.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du låter den andre få ett övertag i rollspelet för att skapa bättre och mer engagerande berättelse – även om din karaktär förlorar.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är för mig grundläggande, praktiskt tänkande som bygger på vardaglig erfarenhet och vad som verkar rimligt i en given situation. Som t.ex att inte slå någon utan anledning.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, random deathmatch. Vilket innebär att du inte får slå någon utan en relativt bra anledning. Copbait, Det innebär att du inte ska ta polisens uppmräksamhet från att göra andra viktiga uppdrag. Powergaming, vilket Innebär att prioritera sina egna fördelar före ett rättvist och realistiskt spel.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är okej tack

Top Bottom