Nekad Dexan42 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dexan42

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Användarnamn: Dexan42

Vad är ditt namn i verkligheten? Dexter Dahlin

Vad är ditt discord namn? dexter6262422

Vad är ditt födelsedatum? 14 Oktober 2006

Berätta om din karaktär. Bosse Johansson är en livlig och rolig person som älskar bilar, tjäna pengar och njuta av livet med vänner andra. Redan från barndom har han haft de tufft med pengar och vänner pågrund av hans korta och skumma temperament. Men vid ung ålder hittade han intresse i bilar. Han har väldigt mycket energi och glad. Men kan också bli upprörd på många onödiga grejer. Nu har han flyttat hit och har mål i tankarna att starta upp en framgångsrik bil verkstad.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Bosse är väldigt engagerad i allt han gör. Han gör alltid allting perfekt eller iallafall försöker alltid sitt bästa. Bosse är även väldigt social av sig. Inga problem med att prata med folk och skapa vänner. Han är även en jävel på bilar och kan de mesta om de.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Bosse har dock ett jävligt kort temperament. Han kan alltså bli sur och upprörd över små grejer. Han är inte den skarpaste kniven i lådan så att säga. Han gör lite dumma beslut då och då utan att tänkt igenom det. Med de dåliga förnuftet han har så spelar de inte roll vilken väg han tar. Han vill bara ha pengar vilket gör att han kan ta den kriminella vägen om de känns mest passande.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med gött häng. Är väldigt social av mig och älskar tjöta med folk. Jag kan också bidra med lite spänning. Men som sagt en skön tid i AvenaRP så att säga.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har kört på lite RP. Är ingen expert på de än men kan regler osv.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man spelar för att båda parterna ska få ut en vinst utav scenariot.

Vad är suntförnuft för dig? Suntförnuft för mig handlar om att ha rätt handligar i rätt lägen. Veta när nåt är okej och när kanske inte bör tas upp eller göras.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait. Inte dra polisens uppmärksamhet. VDM. Inte använta sitt fordon som någon typ av vapen. Fearp värna om sitt liv.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Använder inte steam för det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom