Godkänd Dexan42 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dexan42

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198982315756/

Ditt Hex-ID eller BanID: 309476

Vad är din discord tagg? dexter6262422

Vem var det som bannade dig? realdizzy

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För jag gjorde fel i scenariot. Tar på mig de

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Mitt gäng skulle åka till ett av våra områden för de hålldes på att ta över. När vi kom till plats var de 2 från jokerz. Jag åkte iväg en bit sen sedan åkte tillbaka. När jag steg ut så riktade han och avlossade mot mig. De blev powergaming och fear rp som jag bröt mot.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Den var inte felaktigt bra beslut från han. Men i just de scenariot så blev jag lite stressad. Skulle ta ut vapnet samtidigt som jag höll på hoppa ut från bilen. De blev så skumt i allt bara.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Har blivit bannad 5 gånger. Varav 3 var när jag var jätte ny till staden och inte visste nåt. Sen var jag bannad för jag gjorde en dum grej och skojade med min vän och avlossade mot han. Har ju såklart lärt mig av allt detta.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag hade kunnat tänka några steg före. Istället för att hamna där med att jag tog ut vapnet gick ut från bilen och allt sånt så borde jag tagit de lungt och sansat.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag fattar. Hoppas dock ni läser detta snabbt och kommer fram till ett vettigt svar. Gillar verkligen o spela på den här staden

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,830
Trofépoäng
38