Intagen Derbi | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Derbi

Mod
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Kreatör
Meddelanden
22
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? birre

Ange ditt födelsedatum: 21 Februari 2005

Ange ditt Discordnamn: derbi

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en aktiv och engagerad spelare som älskar att hjälpa andra, både ingame och via Discord. Jag har tidigare varit moderator och även haft rollen som kriminell ansvarig, vilket gett mig bra erfarenhet av ansvar, regelverk och hur man hanterar olika situationer på ett moget sätt. Jag brinner för att förbättra spelupplevelsen för alla och är alltid redo att stötta både spelare och staffteamet.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 12 på morgonen till 11 på kvll

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Ganska så ny

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker till staff för att jag vill hjälpa till att förbättra servern och ge spelarna en bättre upplevelse. Jag är väldigt aktiv, har bra respekt för andra och gillar att lösa problem – både på Discord och ingame. Jag vill avlasta teamet, ta ansvar när det behövs, hjälpa nya spelare att komma in i RP och se till att regler följs. Med min tidigare erfarenhet som mod och kriminell ansvarig känner jag mig redo att bidra ännu mer till servern.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff är min uppgift att se till att regler följs, hjälpa spelare med deras problem både ingame och via Discord, samt skapa en trygg och rättvis miljö för alla. Jag ska hantera ärenden som t.ex. /report, supportköer, anmälningar och hjälpa nya spelare att förstå hur RP fungerar. Det är också mitt ansvar att samarbeta med resten av teamet, fatta rättvisa beslut och bidra till att servern utvecklas åt rätt håll.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Som staff kommer jag att bidra med min höga aktivitet, mitt engagemang och min vilja att hjälpa andra. Jag är snabb på att hantera situationer, har bra kommunikation med spelare och har tidigare erfarenhet som mod och kriminell ansvarig. Jag kan hjälpa till på flera områden, som att ta hand om /report, support, specca, forumet och Discord. Jag vill skapa en bättre spelupplevelse för alla, minska stressen för teamet och se till att nya spelare snabbt kommer in i RP och serverns regler.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer genom att behålla lugnet och fokusera på att lösa en sak i taget. Jag försöker alltid tänka klart, prioritera det som är viktigast och kommunicera tydligt med både spelare och teamet. Tidigare när jag varit mod och kriminell ansvarig har jag lärt mig att hålla en professionell attityd även när det är mycket att göra, och att inte låta stress påverka mina beslut.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Kriminell, Donation

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? de som jag har nämnt vill jag jobba med

Derbi

Mod
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Kreatör
Meddelanden
22
Trofépoäng
1
förbättrad och har lagt tid att skriva denna nya

Enzo