Nekad Derbi | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Derbi

Mod
Mod
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Kreatör
Meddelanden
22
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? birre

Ange ditt födelsedatum: 21 Februari 2005

Ange ditt Discordnamn: derbi

Berätta kortfattat om dig själv: Jga är en serriös människa kommer hålla detta kortfattat , jag ska vara staff för att hjälpa folk att veta hur m,an rpar och varför vi gör såhär, inte för att bana höger och vänster, en staff är för att hjälpa människor inte missbruka sina roller.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 5 timmar om dagen

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? ingen anning

Varför ansöker du som staff på Avena? För kunna bidra gott i servern hjälpa till folk vara där när ingen annan är aktiv, skapa ett gott community, marknads föra servern genom att streama medans jag gör staff arbete, har varit mod och hu krim ansvarig innan vet hur detta funkar, och jag är rätt person att ta in de komemr ni märka någon dag efter. man ska alltid ge en chans, ENDAST EN

Vad är din uppgift som Staff? hjälpa människor, utveckla rpn, specca, forum myckket annat också

Vad kommer du att bidra med som Staff? komme rutveckla rpn, hjälpa till folk, sprida ut en god energi

Hur hanterar du stressiga situationer? gör en liten plan i ditt huvud, steg för steg, be om hjälp

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Kriminell, Donation

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? vill endast jobba med dem jag har kryssat i.

Senaste redigerad:

Jabal

Medlem
Meddelanden
82
Trofépoäng
8
++++rep mycket bra och mogen grabb han var Mod i Unive innan.

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
+ rep - bra grabb som var en riktgit bra staff en gång i tiden han har koll på grejerna

01rami1h

Välkänd Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
384
Trofépoäng
18
+rep mogen

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin