Godkänd Dempa | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dempa

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Dempa

Länk till din steam profil: Dendan301

Ditt Hex-ID: 772473

Vad är din discord tagg? Dempa252

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? !lucaso

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag lallade på torget.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev slagen och sen sa jag till han att han inte skulle slå mig för att det inte var snällt och sen slog jag tillbaka ett slag och sen blev jag bannad i 30 minuter vilket jag tyckte var konstigt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va en felaktig ban för att jag slog bara till han för att det skulle vara självförsvar och sen måste han ha skickat in en report på mig för ingen anledning.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en gång och det var för att jag hade ett tjänstevapen på mig för att det var en som hade gett det till mig när jag var nere och käkade irl.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle nog inte ha slagit tillbaka för att det var bara dumt men jag kommer inte att göra om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom