Godkänd Dempa | Medlemskap ansökning(adde)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dempa

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Dempa

Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? Dempa252

Vad är ditt födelsedatum? 2 September 2000

Berätta om din karaktär. Hej mitt namn är Marco örn. Marco Örn har haft en väldigt bra och trygg uppväxt med en väldigt fin familj. Min karaktär är en väldigt snäll och en väldigt omtänksam person. Han skulle alltid hjälpa någon om de skulle behöva hans hjälp. Hans dröm är att få jobba som polis eller att jobba på mekonomen för att han gillar verkligen folk och han älskar också bilar. Han tycker om poliserna och skulle aldrig få för sig att bråka med de på nått sätt, han skulle alltid vara snäll och glad mot dom. Marco gillar också att få kunder och hjälpa de med saker de behöver hjälp med för att han har nämligen jobbat som sjukvårdare innan han flyttade till Avena. Han är verkligen spänd på att få jobba här om han skulle få ett jobb och han är väldigt glad nu när han ska få träffa nya människor. Marco örn är väldigt omtänksam och han skulle gärna hjälpa människor för att han gillar verkligen nya folk. Han skulle aldrig få för sig att göra något dumt mot någon eller något. Marco är en väldigt snäll människa så jag skulle bli så glad om ni valde ut just han. Han skulle göra staden till en bättre plats och en tryggare miljö

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att göra staden till en tryggare plats där alla kan vara sig själva och inte behöva tänka att de är annorlunda på nått sätt. Jag skulle verkligen se till att staden skulle bli trygg fin. Jag skulle följa vartenda regler och jag skulle bidra med en kreativ karaktär med en väldigt unik bakgrund.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det här betyder att man ska försöka göra spelet roligare för de andra än att bara tänka på att vinna själv. Det handlar om att hjälpa de och skapa en roligare spelupplevelse.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått de. Metagaming: Det betyder att man använder information som deras karaktär inte vet om. Combat logging: Det betyder att man lämnar spelet mitt under en strid för att inte förlora något på sin karaktär, t.ex. när man är tagen som gisslan och sen bara lämnar. NLR: Det betyder att när din karaktär dör så ska du inte komma ihåg något.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har bra erfarenheter inom roleplay. Jag har spelat i unive roleplay server där de har väldigt strikta regler med Staff och allting så ni kan absolut lita på att jag har erfarenheter.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag är väldigt intresserad inom politiken för att göra staden till ett så bra ställe som möjligt och det kan ni lita på att jag kommer försöka att göra

.adde_

Mod
Forumpersonal
Mod
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
254
Trofépoäng
18
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

morre

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
62
Trofépoäng
8
Godkänd-du har 48 timmar på dig att ta en intervju, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom