Nekad Dead | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Dead

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Dead

Vad är ditt namn i verkligheten? Devin

Vad är ditt discord namn? deadtmrw1 (not anymore)

Vad är ditt födelsedatum? 15 November 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär ska heta Adrian. Han är en skön lirare som kan komma överens med nästan alla. Han har mycket självbehärskning och är lite konflikträdd gällande att skapa fiender men kan ändå vara hård emellan åt. Jag hade tänkt att Adrian skulle försöka vara en laglig medborgare och bidra till samhället genom att ubilda sig till konstapel eller sjukvårdare. Han är väldigt kunnig när det gäller att hjälpa människor som sjukvårdare. I andra städer så är det just sjukvårdare som han har varit och i vissa fall bilmekaniker. När pengarna inte räckt till så har han behövt göra någon shady bussiness, men vem har inte spöken i garderoben. Adrian har lärt sig med tiden och från sin uppväxt att relationer och status byggs igenom tålamod och hårt arbete. Därför är han vilig att lägga ner mycket tid på det han brinner för och minnen. Förhoppningsvist så vill han klättra i rangordningarna på polisstationen och bli en uppskattad figur bland stadens befolkning.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Tålamodig, perspektivtagande och ödmjuk.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Tillbakadragen emellan åt, snål och impulsiv

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en skönare stämning och vara en lojal spelare. Om servern tilltallar mig så kommer jag definitvt vara en aktiv medborgare som försöker rätta till kaoset från de kriminella medborgarna och bidra till balans. Liksom, det är inte kul att begå ett brott om de inte finns potensiella konsekvenser.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket erfarenhet. Detta var för några år sedan (ungefär 3 år sedan). Men serverna jag kommer ihåg är bryggeriet, snusdosan rp, unive och fler.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska tillåta scenariot leda till en negativ utgång för sin egna karaktär eftersom det är det som är mest realistiskt.

Vad är suntförnuft för dig? Att man tänker innan man agerar. Man gör val som är realistiska och utnytjar inte spelets overklighet. Till exempel, jag skulle inte åka och stunta i berg eller köra på en människa irl.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, fear rp, metagaming, nlr osv.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

TopFlair

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
79
Trofépoäng
6
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Top Bottom