Godkänd Brunken2 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Brunken2

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? pungkulan2

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2008

Berätta om din karaktär. Abdi växte upp i en förort nära Stockholm. Hans föräldrar kom från Somalia och flyttade till Sverige för att få ett bättre liv. I området där Abdi bodde fanns många olika kulturer och människor. Det var livligt, men ibland också stökigt.

Han gillade att spela fotboll och hänga på fritidsgården med sina vänner. Abdi hade och har fortfarande ett stort intresse för musik och han funderar på att en dag skapa egen musik. Nu söker han sig till storstaden för att få uppleva ett nytt liv med nya vänner och nya möjligheter.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Snabb, snabbtänkt och driven

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Impulsiv, svårt att lita på folk, kaxig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god RP så att jag kan skapa en så bra upplevelse som möjligt för både mig själv samt andra spelare. Jag kommer följa reglerna till 100% så att alla andra kan ha lika roligt på servern som jag.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har kört RP på Red Dead Redemption 2 tidigare vilket har funkat bra, inga bans eller sånt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att när du agerar ska du inte endast tänka på vad som gynnar dig utan försöka se till att båda parter blir tillfredsställda.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft innebär att du ska fatta rimliga beslut i situationer som är realistiska.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ingen Random Deathmatch, ingen combat logging, inte använda sig av Metagaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag tror det var allt hoppas ny blir nöjda!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom