Nekad de yousef | Medlemskap ansökning [Spray]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

de yousef

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Användarnamn: de yousef

Vad är ditt namn i verkligheten? yousef

Vad är ditt discord namn? m14.a

Vad är ditt födelsedatum? 9 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Ahmed växte upp i en arbetarstad i Södra Sverige. Efter att ha hamnat i bråk med lokala gäng flyttade han landet och kom till Unive för att starta om Hans liv och få ett bättre jobb en kriminallitet texempel polis Och bli lite Stark och känna lite pengar för som kriminell är de olagliga pengar och jag kännade 20 kr per timme occh han var inte nöjd och pengvarna räckte inte så han ville bli polis för de roligare och känna mer pengar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär min karaktär kommer va snäll och lugn och bra person till avena rp

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär ahmed blir arg när folk svär åt hans mamma darför hans mamma dog i en skotlossning när han var 10 ahmed kommer va kriminel och när han blir kriminel så kommer han bli agresiv

Vad kan du bidra med till serverns RP? mycket skratt och bra RP,roliga minnen och mycket scenarion

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att inte bara jag ska vinna tex om jag gör butiksrån och jag torskar och polisen scickar mig till fängelset så kan jag nte bara hoppa support och gnälla

Vad är suntförnuft för dig? logisk tänkande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm innebär att man dödar nån utan någon anledning. vdm innebär att någon kör på dig med en bill och dödar. power gaming exmpel om du kör och du krockar och du kör i 500 och bara säger aj då är det power gaming man måste /sme medvetslös annars tycker jag att man borde åka på ban-

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag hoppas att avena rp är bra

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom