Godkänd Davve | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Davve

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: Davve

Vad är ditt namn i verkligheten? david

Vad är ditt discord namn? davvekung75

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. min karaktär heter David beckham han är lång brunt hår och blåa ögon, han föddes fattigt i Spanien men i senare tid av livet då han fyllde 15 så flyttade han till Sverige då hans mamma var Svensk, han är 26 år (Född 1998) och är en väldigt driven person. Pedros älskar att prata och hjälpa folk med allt möjligt. Davids pappa arbetade som bilmekaniker under tiden dem bodde i spanien och david brukade ofta hjälpa till i verkstaden.detta gjordfe att David ville bli bilmekaniker vilket är anledningen han just flyttat till denna staden. i davids barndom var det mycket gängproblem i området där han föddes därför har david alltid hållt sig på den rätta sidan utav lagen. när david kom till sverige år 2018 så började han i skolan och lärde sig svenska men david hade en stökig uppväxt sen innan så tyvär så fortsatte den då han började skolan i sverige. david började umgås med kriminella och började dras in då hans kompisar började tjäna pengar och visade upp saker de köpt.men när david fyllde 20 så gick hans mamma bort i cancer och då svor david en ed att göra som sin mamma sa att leva ett gott liv utan problem.

Vad kan du bidra med till serverns RP? rolig och hjälpsam Rp, är mycket bra på att stoppa dåliga/stela stunder.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska rollspela för att de andra i senariot ska kunna ha roligt och att man ska spela för bra rp och inte för att vinna senarion

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM är ju när man använder sitt fordon att döda någon utan någon senario, FearRP är när man inte värnar om sitt liv tex man försöker springa iväg under pistol hot

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag är väldigt social och kunnig inom rollspel då jag kör mycket förut på andra servar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill jätte gärna utöka min RP och utnyttja min RP skills hos er, tacksam om jag kommer vidare.

Top Bottom