Inaktuell Dags för ett nytt forumtema?

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vAlexx

Utvecklare
Forumpersonal
Utvecklare
Meddelanden
891
Trofépoäng
26
Hej alla! Jag har funderat lite på om det kanske är dags att fräscha upp forumets tema. Det vi använder nu byggde jag någon gång runt 2022 > 2024, och även om det har fungerat bra, känns det som att det börjar bli lite gammalt och slitet.

Vad tycker ni? Vore det kul med en uppdatering eller ska vi låta det vara som det är ett tag till? Dela gärna med er om ni har idéer eller tankar.

Det här är inget som kommer bli klart på en dag eller ens en vecka. Tanken är snarare att göra små ändringar då och då, så att temat utvecklas gradvis över tid.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
+rep Alltid roligt med något nytt och unikt!

Senaste redigerad:

vAlexx

Utvecklare
Forumpersonal
Utvecklare
Meddelanden
891
Trofépoäng
26
Om det är någon som tycker det här inte är en bra idé, får ni gärna förklara varför också. Det hjälper mycket att förstå olika perspektiv.

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Hej alla! Jag har funderat lite på om det kanske är dags att fräscha upp forumets tema. Det vi använder nu byggde jag någon gång runt 2022-2024, och även om det har fungerat bra, känns det som att det börjar bli lite gammalt och slitet.

Vad tycker ni? Vore det kul med en uppdatering eller ska vi låta det vara som det är ett tag till? Dela gärna med er om ni har idéer eller tankar.

Det här är inget som kommer bli klart på en dag eller ens en vecka. Tanken är snarare att göra små ändringar då och då, så att temat utvecklas gradvis över tid.
Låter som en super idé, kanske en ny bakgrund som liten start?

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Status