Nekad Daggea | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Daggea

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Daggea

Vad är ditt namn i verkligheten? Dagge

Vad är ditt discord namn? AbadG

Vad är ditt födelsedatum? 24 April 2004

Berätta om din karaktär. Simon Adrian har ett stort intresse för bilar och mekanik, vilket har inspirerat honom att söka sig till roller som mekaniker eller bil mäklare i den här servern. Simon kommer från Kanada men flyttade för att börja om och hitta nya möjligheter. Han är ambitiös och målinriktad, med en stark vilja att skapa något eget och bygga ett nytt liv.

Simon Adrian har tidigare erfarenhet som mekaniker och har varit delaktig i att organisera bilträffar i sin hemstad. Trots sina ambitioner har han ett mörkt förflutet där han var inblandad i olagliga street race. Detta är något han försöker lämna bakom sig, även om gamla kontakter ibland kan ställa till problem. Hans främsta mål är nu att hålla sig på rätt sida av lagen, använda sina mekaniska färdigheter och kanske en dag driva sin egen verkstad eller garage.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Teknisk skicklighet, Driven och ambitiös, och social

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Mörkt förflutet, lätt för honom att bryta lagen och självisk

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en seriös spelare som bryr sig om verklighet i rollspelet. Jag håller mig till rp och undviker att bryta mot serverns regler.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på många servrar. Kan inte nämna alla nu, till exempel högberget har jag spelat på tidigare. Jag har dock spelat fivem i ungefär 1-2 år.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man låter någon annan "vinna" i scenariot. Alltså att man själv inte ser till att man vinner i var ända scenario.

Vad är suntförnuft för dig? För mig är sunt förnuft att tänka logiskt och agera på ett sätt som är respektfullt och rimligt i olika situationer. Det handlar om att använda sitt omdöme för att fatta beslut som fungerar både för en själv och för andra, samt att undvika onödiga konflikter eller handlingar som kan förstöra upplevelsen för andra i RP. Sunt förnuft är också att kunna skilja på vad som passar in i spelet och vad som inte gör det.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: Att man inte sitter i ett samtal utanför spelet och använder den informationen för att hitta andra personer. NLR: att man inte återvänder till ett scenario efter att ens karaktär dött.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad och kreativ spelare med erfarenhet av RP. Jag gillar att skapa trovärdiga karaktärer med djup och utveckling, samtidigt som jag bidrar till en bra stämning och spännande scenarion. Jag anpassar mig efter situationer och ser till att RP blir roligt och realistiskt för alla inblandade.

Top Bottom