Nekad CS kungen | Temporär Ban Överklagan [User222]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

CS kungen

Ny Medlem
Meddelanden
24
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199640311356/

Ditt Hex-ID eller BanID: 812722

Vad är din discord tagg? Svennish

Vem var det som bannade dig? user 222

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-11 123906.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För att jag dödade nån när jag var kidnappad

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: det kom en kille och hotade jag och mina vänner. han frågade vilket gäng vi var med. jag varnade han men han lyssnade inte. så försökte jag skrämma han med att medflyt missa ett kniv hugg. och då kidnappar han mig och när han tittar bort dödar jag han. visste inte reglerna

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Det var nog mitt fel visste inte att jag inte fick döda honom när jag var kidnappad. men han sökte inte igenom mig innan och jag sa klart och tydligt att jag inte var med i ett gäng innan.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: minns inte riktigt. har dåligt minne, men tror att jag har blivit bannad några gånger för att jag inte hade Krim för ett tag sen men har det nu!

Hur hade du kunnat göra annorlunda? vet inte. inte dödat han kanske

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? vet ej

Top Bottom